Jdi na obsah Jdi na menu

Na vrcholky hor

30. 10. 2022

krkonose-iii.jpgLetní prázdniny mi doslova začaly dovolenou. Od jara letošního roku jsme měli rezervaci chaty Dias v Krkonoších. Chata byla dokonce vidět ve filmu „Jak vytrhnout velrybě stoličku“. Po příjezdu jsme kromě vybalovaní plánovali túry na místa, kam jsme se chtěli vydat. První den jsme vyrazili lanovkou na Medvědín, odtud jsme se šli k památníku Hanče a Vrbaty. Dále jsme pokračovali k prameni Labe a pak do Labské boudy na oběd. Hned po něm zbývala už jen dlouhá procházka zpět do chaty. Trošku jsme to první den přepálili a ušli jsme něco málo přes 30 km. Druhý den nás čekala Sněžka. Původně jsme tam chtěli jít také pěšky, ale jelikož jsme z předchozího dne byli unavení, tak jsme dojeli do Pece pod Sněžkou autem. Na vrchol Sněžky jsme vystoupali pěšky. Zpět dolů jsme se vrátili lanovkou. Poslední den byl spíše relaxační a prošli jsme si Špindlerův Mlýn a užili si srandu na místní bobové dráze. Cestou zpět jsme se stavili ještě za zvířátky v ZOO ve Dvoře Králové, byla to paráda. Počasí nám po všechny dny vyšlo krásně a naplno ho využili.

Po návratu jsem se chvíli zdržel doma a připravoval se na další prázdninovou štaci. Jednalo se o náš pravidelný tábor irských tanců. Jelikož se nám minule osvědčilo místo Blaníku, tak jsem tam jel i letos. Opět jsme se věnovali přípravě na podzimní soutěže a také tvorbě choreografií na závěrečné táborové vystoupení. To se nám velmi povedlo. Účast diváků, která se skládala hlavně z ostatních táborníků, byla velmi hojná. K vystoupení jsme vyzvali i ostatní táborníky, protože každý tam měl co předvést. Atmosféra byla úžasná a docházelo k milé podpoře vystupujících na všech stranách.

V den odjezdu tábora nás čekalo odpolední vystoupení ve Frýdlantu. Bylo to úžasné, protože jsme dokonce byli zmínění na místním bilboardu, který propagoval tuto akci. Vyšlo nám úžasné počasí a diváků tam bylo nespočet. Vystoupení nás dobilo energií a pak jsme si ještě zatančili skotské tance v doprovodu kapely Alastair. Zcela vyčerpaní jsme se vrátili večer domů do Prahy.

Srpen byl trošku pracovní a občas jsem si zašel zatrénovat, Nemohl jsem se ale dočkat dovolené, která byla v resortu Marsa Alam v Egyptě. Bylo to vybrané na poslední chvíli v last minutu a vyplatilo se to. Let trval kolem pěti hodin. Ubytování bylo v hotelu Lazuli. Pobřeží u Rudého moře je známé svými korálovými útesy. Byla tedy zde možnost hlavně šnorchlování. Jelikož dovolenou u moře beru vždy jen jako relaxační odpočinek, tak svůj účel to splnilo. Účastnil jsem se občasných aktivit s animátory a jinak jsem se dost opaloval, koupal a jedl. Takhle to bylo po celou dobu a já se po týdnu dovolené vracel domů odpočatý a připraven na nový školní rok.

V září jsme tradičně zahájil nový školní rok tréninky. Přípravu jsme věnovali především na nadcházející soutěž, které se konala ve Vídni. Trénovali jsme také naše vystupovací čísla. Naše skupina byla pozvána na vystoupení v rámci akce „Vinobraní na Grébovce”, kde jsme sklidili velký úspěch a obdiv.

První říjnový víkend jsme byli na soutěži ve Vídni. Zároveň to byl pro nás i částečně výlet. Moc jsme si to všichni užili, bylo to super od samého začátku. Ubytování bylo tak trochu jako vstup do únikové hry. Hned jsem šel spát, protože další den byl ten soutěžní. Moc jsem si soutěžení a místní atmosféru užil. Ze svého výsledku jsem měl radost. Poslední den před odjezdem jsme navštívili krásný zámecký park v Schönbrunnu. Byla to hezká procházka a podívaná.

Závěrečné týdny v říjnu jsem věnoval hlavně přípravě na nadcházející kvalifikaci irských tanců, která se bude konat v listopadu ve francouzském Marseilles - Provence. Jelikož tréninky byly opravdu náročné a byl jsem několikrát nastydlý, tak jsem poslední prodloužený víkend využil hlavně na odpočinek a regeneraci.

Nezapomínejte odpočívat, protože odpočinek a regenerace jsou pro naše tělo důležité. Ne nadarmo se říká  „Ve zdravém těle zdravý duch“.

POSELSTVÍ MAGICKÉ KOSTKY NA ČERVENEC 2022

Fotky z tohoto období najdete tady.